جستجو

اگر از دروپال استفاده می‌کنید

اگر از سامانه‌ی مدیریت محتوای دروپال برای ساختن سایت استفاده می‌کنید، از دروپال کار هم دیدن فرمایید

۱۳۸۸ دی ۹, چهارشنبه

تبادل لینک با PayamSpot

تبادل لینک با PayamSpot

اگر مایل هستید با PayamSpot تبادل لینک داشته باشید، لطفا به شرایط زیر توجه کنید:

* اگر سایت/وبلاگ شما شرایط زیر را داشته باشد، به این معنی نیست که من حتما با تبادل لینک موافقت خواهم کرد.

1. پیج‏رنک گوگل (Google PageRank) وبلاگ/سایت شما 3 یا بیشتر باشد. (اینجا می‏توانید چک کنید)

2. لینک از وبلاگ شما مستقیم باشد (بلاگرول و موارد مشابه آن قابل قبول نیست)، دقیقا شبیه لینک‏هایی که در وبلاگ من مشاهده می‏کنید.

3. لینک باید در صفحۀ اصلی وبلاگ/سایت شما قرار گیرد.

اگر با شرایط بالا موافق هستید، یک ایمیل با موضوع "تبادل لینک" به همراه آدرس وبلاگ/سایت خود برای من به آدرس ایمیل زیر بفرستید؛ در صورت موافقت/عدم موافقت به شما اطلاع خواهم داد.

PayamSpot @ Gmail [dot] C0M

یا اینکه آدرس سایت/وبلاگ خود را به‏همراه آدرس ایمیلتان در قسمت نظرات این مطلب ذکر کنید.

ممنون،

پیام رحمانی

۵ نظر:

  1. در صورتي كه مايل به تبادل لينك هستين من لینک سایت شما رو در سایتم قرار دادم لطفا در صورت موافقت لینک سایت 1000نیاز را با عنوان
    اگهي رايگان در نيازمنديهاي 1000نياز
    به ادرس لینک /http://www.1000niaz.com
    در سایتتون قرار دهید (پیج سایتم 3 میباشد)
    (لطفا در صورت موافقت نکردن اطلاع دهید)
    با تشکر از شما
    البته رنک من كه فعلا 3 هستش 10000 صفحه درگوگل ايندكس دارم و بیش از 15000 تا ((صفحه و مطلب)) دارم.

    پاسخحذف
  2. سلام و با سپاس از شما
    همانطور که خواسته بودید لینک شما اضافه شد.
    موفق باشید.

    پاسخحذف
  3. ممنون محمد جان.
    موفق باشید

    پاسخحذف
  4. با سلام.همچنان منتظر پاسخ جنابعالی در خصوص تبادل لینک هستیم.قبلا ایمیلی برای شما ارسال شده است.ضمنا لینک شما نیز اضافه شده است.موفق باشید.

    اسرار آی تی
    http://ITsecrets.ir

    پاسخحذف
  5. سلام دوست عزیز،
    متاسفانه ایمیلی از شما به دست من نرسیده.
    لینک شما هم اضافه شد، فقط لطفا لینک وبلاگ بنده را به PayamSpot (یا اگر مایلید فارسی باشد، پیام‏اسپات" تغییر بدهید.
    موفق باشید.

    پاسخحذف

توجه:

در حال حاضر انگیزه و فرصت چندانی برای پاسخگویی به سوالات ندارم، لطفا سوال نپرسید و اگر کامنتی می‏گذارید لطفا پیغام تشکر باشد! :)

ممنون

با ایمیل مطالب جدید این وبلاگ را دریافت کنید:

توضیحات:
بعد از ثبت نام کردن ایمیل‏تان، مطالب جدید این وبلاگ که نوشته‏های من است (به اضافۀ لیستی از مطالبی که من روزانه می‏خوانم و به نظرم جالب و مفید هستند) را تقریبا بطور روزانه دریافت خواهید کرد.
روش:
ابتدا ایمیل خود را در مستطیل سفید وارد کنید، سپس بر روی دکمه "عضویت" کلیک کنید. کمی صبر کنید، پنجره‏ای باز می‏شود. در مستطیل سفید پایین آن پنجره کدی که بالای آن نوشته شده است را وارد کنید و بر روی دکمۀ کنار آن کلیک کنید.

توسط FeedBurner

مطالب پرطرفدار این وبلاگ در 30 روز گذشته:

Web Statistics