جستجو

اگر از دروپال استفاده می‌کنید

اگر از سامانه‌ی مدیریت محتوای دروپال برای ساختن سایت استفاده می‌کنید، از دروپال کار هم دیدن فرمایید

۱۳۸۷ تیر ۲۶, چهارشنبه

مطالب منتخب من 1

1.عکس 13 گیگاپیکسلی (= 13,000 مگاپیکسل!) از هارلم (نیویورک)

harlem 13 gigapixels

2.روشهای حداکثر استفاده از باطری نوت بوک (دیجیتال)Eye-Fi Wireless Card

3.تب تند تویتر (همشهری آنلاین)

4.کارت حافظه ای برای انتقال بی سیم عکس ها (نارنجی) ->

5.با سرویس Street View گوگل شما هم به Tour de France بروید (عکس های 360*180 در سرتاسر مسیر Tour de France). وقنی به این صفحه می روید می توانید از بین صدها نقطه ای که عکس ها در آنجا گرفته شده اند یکی را انتخاب کنید و دوچرخه سوار را در آن بیندازید، حال شما هم در Tour de France هستید!

Tour de France Google Street View

6. سفر مجازی به دانشگاه آکسفورد (واقعا حیرت آور است؛ برای مثال شما یک کالج را از بین 39 کالج این دانشگاه انتخاب می کنید، سپس یک مکان را در آن کالج انتخاب می کنید، آنوقت می توانید محیط آن را توسط عکس های 360 درجه از زوایای مختلف مشاهده کنید) عکس پایین قسمتی از یک عکس 360 درجه در کتابخانه آکسفورد است.

Oxford Virtual Tour

امیدوارم لذت برده باشید

۱ نظر:

  1. نظر امتحانی در قالب پیام جدید (داخل صفحه)

    پاسخحذف

توجه:

در حال حاضر انگیزه و فرصت چندانی برای پاسخگویی به سوالات ندارم، لطفا سوال نپرسید و اگر کامنتی می‏گذارید لطفا پیغام تشکر باشد! :)

ممنون

با ایمیل مطالب جدید این وبلاگ را دریافت کنید:

توضیحات:
بعد از ثبت نام کردن ایمیل‏تان، مطالب جدید این وبلاگ که نوشته‏های من است (به اضافۀ لیستی از مطالبی که من روزانه می‏خوانم و به نظرم جالب و مفید هستند) را تقریبا بطور روزانه دریافت خواهید کرد.
روش:
ابتدا ایمیل خود را در مستطیل سفید وارد کنید، سپس بر روی دکمه "عضویت" کلیک کنید. کمی صبر کنید، پنجره‏ای باز می‏شود. در مستطیل سفید پایین آن پنجره کدی که بالای آن نوشته شده است را وارد کنید و بر روی دکمۀ کنار آن کلیک کنید.

توسط FeedBurner

مطالب پرطرفدار این وبلاگ در 30 روز گذشته:

Web Statistics