جستجو

اگر از دروپال استفاده می‌کنید

اگر از سامانه‌ی مدیریت محتوای دروپال برای ساختن سایت استفاده می‌کنید، از دروپال کار هم دیدن فرمایید

۱۳۸۷ اسفند ۲۶, دوشنبه

سفره هفت سین 88 متری! در پارک قیطریه

بخشی از سفره هفت سین در پارک قیطریه

امروز صبح برای دیدن سفره هفت سین 88 متری به پارک قیطریه رفتم. دوربینم و سه پایه را آماده کرده بودم تا هرطور شده از سفره 88 متری یک عکس پانوراما بگیرم. سفره هفت سین اصلا اون چیزی که توقع داشتم نبود. شک دارم طول سفره بیشتر از 50 متر بود. تنها چیزی که باعث شد از رفتن به اونجا پیشمون نشم دیدن یک ماکت سنتی از خانه های ماسوله بود که خیلی از آن لذت بردم و البته یک عکس پانورامای حسابی از آن گرفتم که به زودی آنرا در این وبلاگ نشان خواهم داد. دو عکس پانوراما (یک ، دو) از سفره هفت سین (در واقع پارک) گرفتم که البته دیدن جزئیات سفره سخت است. دو عکس معمولی از سفره ها که البته خوب هم شده را می توانید اینجا و اینجا ببینید.

حالا برای رفتن یا نرفتن تصمیم با خودتان است، حداقل بدانید به دیدن چه چیزی می روید، چون من قبل از رفتن عکسی از آن پیدا نکردم. همین.

۲ نظر:

  1. بی صبرانه منتظر باقی عکس ها هستم
    عیدت مبارک

    پاسخحذف
  2. ممنون، عید شما هم مبارک.

    پاسخحذف

توجه:

در حال حاضر انگیزه و فرصت چندانی برای پاسخگویی به سوالات ندارم، لطفا سوال نپرسید و اگر کامنتی می‏گذارید لطفا پیغام تشکر باشد! :)

ممنون

با ایمیل مطالب جدید این وبلاگ را دریافت کنید:

توضیحات:
بعد از ثبت نام کردن ایمیل‏تان، مطالب جدید این وبلاگ که نوشته‏های من است (به اضافۀ لیستی از مطالبی که من روزانه می‏خوانم و به نظرم جالب و مفید هستند) را تقریبا بطور روزانه دریافت خواهید کرد.
روش:
ابتدا ایمیل خود را در مستطیل سفید وارد کنید، سپس بر روی دکمه "عضویت" کلیک کنید. کمی صبر کنید، پنجره‏ای باز می‏شود. در مستطیل سفید پایین آن پنجره کدی که بالای آن نوشته شده است را وارد کنید و بر روی دکمۀ کنار آن کلیک کنید.

توسط FeedBurner

مطالب پرطرفدار این وبلاگ در 30 روز گذشته:

Web Statistics