جستجو

اگر از دروپال استفاده می‌کنید

اگر از سامانه‌ی مدیریت محتوای دروپال برای ساختن سایت استفاده می‌کنید، از دروپال کار هم دیدن فرمایید

۱۳۹۰ اسفند ۲۲, دوشنبه

فکرانه – معرفی سایت




چند وقت پیش خونه‌ی یکی از دوستان که بودیم، بازی فکری جنگا آورد و بازی کردیم:
بازی فکری خیلی جالبیه، اگر دوست دارید توضیحات اینکه جنگا رو چطوری بازی می‌کنن بخونید.
مدتها دنبال این بازی فکری بودم که بخرمش (اون موقع نمیدونستم جاهایی مثل شهر کتاب هم این بازی فکریا رو دارن)، تا اینکه یک روز تبلیغ سایت فکرانه رو توی روزنامه دیدم؛ بازی جنگا رو هم داشت، آنلاین سفارش دادم بعد از چند روز برام ارسال کردن.
در سایت فکرانه میتونید بازی‌های فکری زیادی پیدا کنید و هر کدوم رو که مایل بودید آنلاین سفارش بدید. من بازی کوآرتو رو هم چند وقت پیش برای کادوی تولد برادرم خریدم، که به نظرم بازی خیلی جالبیه:
بازی کوآرتو نسبت به بازی جنگا بیشتر فکریه و جنگا در واقع بیشتر یک بازی مهارتیه.
گفتم شاید شما هم مثل من در خرید حضوری تنبل باشید، به سایت فکرانه برید و آنلاین بازی فکری بخرید و - عید هم که نزدیکه - با فامیل و دوستان بازی فکری کنید، یکم از این کامپیوتر که پاش نشستید جدا شید! :)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:

در حال حاضر انگیزه و فرصت چندانی برای پاسخگویی به سوالات ندارم، لطفا سوال نپرسید و اگر کامنتی می‏گذارید لطفا پیغام تشکر باشد! :)

ممنون

با ایمیل مطالب جدید این وبلاگ را دریافت کنید:

توضیحات:
بعد از ثبت نام کردن ایمیل‏تان، مطالب جدید این وبلاگ که نوشته‏های من است (به اضافۀ لیستی از مطالبی که من روزانه می‏خوانم و به نظرم جالب و مفید هستند) را تقریبا بطور روزانه دریافت خواهید کرد.
روش:
ابتدا ایمیل خود را در مستطیل سفید وارد کنید، سپس بر روی دکمه "عضویت" کلیک کنید. کمی صبر کنید، پنجره‏ای باز می‏شود. در مستطیل سفید پایین آن پنجره کدی که بالای آن نوشته شده است را وارد کنید و بر روی دکمۀ کنار آن کلیک کنید.

توسط FeedBurner

مطالب پرطرفدار این وبلاگ در 30 روز گذشته:

Web Statistics