جستجو

اگر از دروپال استفاده می‌کنید

اگر از سامانه‌ی مدیریت محتوای دروپال برای ساختن سایت استفاده می‌کنید، از دروپال کار هم دیدن فرمایید

۱۳۸۷ مرداد ۵, شنبه

مطالب منتخب من 2

1.عکس های پانوراما در ماه (برای مثال می توانید عکسی 360 برروی ماه را ببینید که آرمسترانگ (Neil Armstrong) فرمانده آپولو 11 گرفته است، حتما می دانید که آرمسترانگ اولین انسان بود که پا برروی ماه گذاشت. در پایین قسمتی از یکی از عکس ها را می بینید که توسط فرمانده آپولو 17 گرفته شده است. اگر برروی عکس پایین کلیک کنید به آن عکس برده خواهید شد (که در واقع به عنوان فیلم شناخته می شود)، و اگر برروی نوشته بالا کلیک کنید به صفحه اصلی می روید.

Apollo 17 station 5 - 360 degree VR Movie

2. دوره های درسی رایگان دانشگاه Yale Open Yale courses

3. عینک های آفتابی مختلف را به طور آنلاین برروی صورت خود امتحان کنید.

Revolutioneyes applicationRevolutioneyes application 2

ابتدا عکس خود را در سایت آپلود کنید(در شکل بالا می بینید که من یک نقاشی را آپلود کرده ام) و سپس از بین عینک های موجود یکی را انتخاب کنید، حالا می توانید با تغییر اندازه عکس خود، تغییر اندازه عینک، چرخاندن عینک و تنظیماتی به این شکل عینک را "فیت" صورت خود کنید و از تیپ خود لذت ببرید.

4. مطالب آموزشی آموزشگاه نمونه دولتی شیخ کلینی (در این سایت می توانید مطالب آموزشی رایگان در رابطه با HTML، شبکه، فتوشاپ، فلش و... پیدا کنید.)

5. زيباترين جت هاي شخصي (جام جم آنلاین)

6. ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 197 (آسان دانلود)

7. عکس هایی از موجودات نیمه شفاف (National Geographic) این عکس ها واقعا زیبا هستند.

8. ایران: روح باستانی ایران - Persia: Ancient Soul of Iran -> عکس هایی بسیار زیبا در تخت جمشید. ... (National Geographic)

9. استفاده از ربات براي خلق عكس هاي ارزان قيمت پانوراما (خبرگزاری فارس)- دقت دارید که این مطلب مربوط به مطلب "پروژه گیگاپنیزاسیون ایران" من است.

10. بهنویس: تبدیل سریع نوشته های پینگلیش به فارسی -خیلی جالبه، واقعا لذت بردم، من یک متن امتحانی نوشتم اصلا اشتباه نداشت!:

man daram emtehan mikonam bebinam in system dorost kar mikone ya na = من دارم امتحان می‌کنم ببینم این سیستم درست کار می‌کنه یا نه

______________________

مطالب مرتبط:

مطالب منتخب من 1

۲ نظر:

توجه:

در حال حاضر انگیزه و فرصت چندانی برای پاسخگویی به سوالات ندارم، لطفا سوال نپرسید و اگر کامنتی می‏گذارید لطفا پیغام تشکر باشد! :)

ممنون

با ایمیل مطالب جدید این وبلاگ را دریافت کنید:

توضیحات:
بعد از ثبت نام کردن ایمیل‏تان، مطالب جدید این وبلاگ که نوشته‏های من است (به اضافۀ لیستی از مطالبی که من روزانه می‏خوانم و به نظرم جالب و مفید هستند) را تقریبا بطور روزانه دریافت خواهید کرد.
روش:
ابتدا ایمیل خود را در مستطیل سفید وارد کنید، سپس بر روی دکمه "عضویت" کلیک کنید. کمی صبر کنید، پنجره‏ای باز می‏شود. در مستطیل سفید پایین آن پنجره کدی که بالای آن نوشته شده است را وارد کنید و بر روی دکمۀ کنار آن کلیک کنید.

توسط FeedBurner

مطالب پرطرفدار این وبلاگ در 30 روز گذشته:

Web Statistics