جستجو

اگر از دروپال استفاده می‌کنید

اگر از سامانه‌ی مدیریت محتوای دروپال برای ساختن سایت استفاده می‌کنید، از دروپال کار هم دیدن فرمایید

۱۳۸۷ مرداد ۱۰, پنجشنبه

کامپیوتر های رومیزی جدید دل (عکس)

۳ نظر:

  1. sسلام
    خسته نباشی
    مطالبت جالب بود مخصوصا این مطلبت از همه برام جالبتر اومد
    نمودونم شمارو لینک کردم یا نه اگه لینکت نکرم بهم بگو تا لینکت کنم آخه من دونبال وبلاگ های پر محتوا می گردم و برای شما یه پیشنهاد داشتم و اون اینکه با وبلاگ های ترافیک بالا تبادل لینک کن تا ارزش وبلاگت تو گوگل بالا بره و در کنار اون آمارت بالا بره

    پاسخحذف
  2. ویه پیشنهاد دیگم اینکه همیشه یه عکسو تو ابتدای نوشتت بزار بعد بقیرو به ادامه مطلب اضافه کن تا با این کار میزان سرعت لود صفحات وبلاگت بالا می یاد و همچنین دراضی بیش از حد نوار میانی وبلاگتو با این عمل پایین می یاد و بینندرو خسته و همچنین سر درگم نمی کند
    http://saba333.blogfa.com/

    پاسخحذف
  3. ممنون از پیشنهادتون، اما به نظر می رسد که بلاگر قابلیت "ادامه مطلب" را ندارد! خیلی قابلیت ها هست که باید به بلاگر اضافه شود.

    پاسخحذف

توجه:

در حال حاضر انگیزه و فرصت چندانی برای پاسخگویی به سوالات ندارم، لطفا سوال نپرسید و اگر کامنتی می‏گذارید لطفا پیغام تشکر باشد! :)

ممنون

با ایمیل مطالب جدید این وبلاگ را دریافت کنید:

توضیحات:
بعد از ثبت نام کردن ایمیل‏تان، مطالب جدید این وبلاگ که نوشته‏های من است (به اضافۀ لیستی از مطالبی که من روزانه می‏خوانم و به نظرم جالب و مفید هستند) را تقریبا بطور روزانه دریافت خواهید کرد.
روش:
ابتدا ایمیل خود را در مستطیل سفید وارد کنید، سپس بر روی دکمه "عضویت" کلیک کنید. کمی صبر کنید، پنجره‏ای باز می‏شود. در مستطیل سفید پایین آن پنجره کدی که بالای آن نوشته شده است را وارد کنید و بر روی دکمۀ کنار آن کلیک کنید.

توسط FeedBurner

مطالب پرطرفدار این وبلاگ در 30 روز گذشته:

Web Statistics