جستجو

اگر از دروپال استفاده می‌کنید

اگر از سامانه‌ی مدیریت محتوای دروپال برای ساختن سایت استفاده می‌کنید، از دروپال کار هم دیدن فرمایید

۱۳۸۷ مهر ۱۸, پنجشنبه

ویژگی های جدید افزونه GooglePreview

یکی از بهترین افزونه های فایرفاکس که من تا بحال دیده ام افزونه ی GooglePreview است، بطور خلاصه: هنگامی که شما در گوگل و یاهو جستجو می کنید این افزونه یک عکس کوچک (preview) از شکل صفحات نتایج را در کنار آنها نمایش می دهد و جستجوی شما را جذابتر می کند. امروز یک ویژگی جدید به این افزونه اضافه شد: نمایش Popularity rank یعنی درجه شهرت صفحات نتایج.

ویژگی دیگری که به این افزونه اضافه شده است این امکان را به شما می دهد که تقاضای preview جدید از یک سایت/وبلاگ داشته باشید، برای مثال اگر شکل صفحه وبلاگ شما عوض شده است از این افزونه تقاضا می کنید که یک preview جدید از آن تهیه کند:

ویژگی های جدید افزونه GooglePreview

(برای بزرگ شدن عکس بر روی آن کلیک کنید)

افزونه ی GooglePreview را می توانید از اینجا  نصب کنید.

۲ نظر:

  1. به خاطر مطلب برنامه های قابل حمل از شما تشکر می کنم چون خیلی ازش چیز یادگرفتم. البته هنوز فرصت نکردم تمام قسمت های این مقاله رو بخوانم ولی بی صبرانه دارم ادامه می دم خواندنش رو. راستی این قسمت " خوانندگان ما همچنین پیشنهاد می کنند لینک" رو با چطوری اضافه کردی؟widget خاصی داره؟

    پاسخحذف
  2. خوشحالم که مطالب برنامه های پرتابل مورد توجهتون قرار گرفته. بخشی که رو که گفتین با اضافه کردن ابزارک "ارزیابی مطالب (http://www.outbrain.com)" به هر پست شما اضافه می شود، این دو (سیستم ارزیابی + خوانندگان ما پیشنهاد می کنند) همراه هم یک ابزارک هستند.

    پاسخحذف

توجه:

در حال حاضر انگیزه و فرصت چندانی برای پاسخگویی به سوالات ندارم، لطفا سوال نپرسید و اگر کامنتی می‏گذارید لطفا پیغام تشکر باشد! :)

ممنون

با ایمیل مطالب جدید این وبلاگ را دریافت کنید:

توضیحات:
بعد از ثبت نام کردن ایمیل‏تان، مطالب جدید این وبلاگ که نوشته‏های من است (به اضافۀ لیستی از مطالبی که من روزانه می‏خوانم و به نظرم جالب و مفید هستند) را تقریبا بطور روزانه دریافت خواهید کرد.
روش:
ابتدا ایمیل خود را در مستطیل سفید وارد کنید، سپس بر روی دکمه "عضویت" کلیک کنید. کمی صبر کنید، پنجره‏ای باز می‏شود. در مستطیل سفید پایین آن پنجره کدی که بالای آن نوشته شده است را وارد کنید و بر روی دکمۀ کنار آن کلیک کنید.

توسط FeedBurner

مطالب پرطرفدار این وبلاگ در 30 روز گذشته:

Web Statistics