جستجو

اگر از دروپال استفاده می‌کنید

اگر از سامانه‌ی مدیریت محتوای دروپال برای ساختن سایت استفاده می‌کنید، از دروپال کار هم دیدن فرمایید

۱۳۸۷ آذر ۱۰, یکشنبه

با Myebook به راحتی کتاب الکترونیکی (eBook) بسازید

ساخت کتاب الکترونیکی به صورت رایگان اگر قصد درست کردن کتاب الکترونیکی (ebook) دارید، پیشنهاد می کنم حتما سری به سایت Myebook.com بزنید. ثبت نام و استفاده از سایت Myebook رایگان و برای همه آزاد است.

سایت Myebook ابزار مختلفی در اختیار شما قرار می دهد تا توسط آنها کتاب الکترونیکی مورد نظر خود را بسازید، شما می توانید به کتاب خود عکس، ویدئو، نوشته، پیوند و … اضافه کرده و پس از اتمام کار آنرا منتشر کنید.

در اینجا می توانید کتابی که من برای نمونه درست کرده ام را مشاهده کنید، درست کردن این کتاب تقریبا 20 دقیقه طول کشید؛ البته توجه کنید که بار اولی بود که از این سایت استفاده می کردم.

پیروز باشید.

۲ نظر:

  1. سلام

    من هم عضو شدم . اما نمي‌دونم چه جوري ميشه ساخت. اگه ميشه به ايميلم خبر بديد كه جوابم رو داديد.
    ghaaab@gmail.com

    پاسخحذف
  2. دوست عزیز،

    حالا که ثبت نام شما تمام شده:
    1. به آدرس http://www.myebook.com بروید و در بالای صفحه نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کنید تا وارد حسابتان شوید. شما به صفحه My Account برده می شوید.

    2. پایین My Account پنجره myebooks قرار دارد، در این پنجره بر روی Enter کلیک کنید.

    3. در صفحه جدیدی که باز می شود، در ستون سمت چپ دکمه قرمز رنگی هست با نام Create Myebook که شما را به صفحه ساخت کتاب الکترونیکی هدایت می کند، بر روی آن کلیک کنید.

    4. در صفحه جدید بر روی عکس سمت راست که بر روی آن نوشته است Create ebook from scratch کلیک کنید. علاوه بر صفحه ای که باز است صفحه دیگری باز می شود. برای کامل لود شدن صفحه جدید باید کمی صبور باشید.

    5. از اینجای کار مراحل روتین است، ابتدا باید برای کتاب خود اسم، توضیح، برچسب ، نوع و تعداد صفحات را انتخاب کنید.

    6. بعد از آن انتخاب می کنید که ساخت کتاب از یک صفحه سفید آغاز شود یا اینکه با قالبی خاص باشد. سپس به صفحه اصلی ساخت کتاب الکترونیکی برده می شوید. در اینجا عکس ها و ... را اضافه کرده و کتاب خود را منتشر کنید. امیدوارم انگلیسی شما خوب باشد واگر نه کار شما دشوار خوهد بود.

    موفق باشید،
    پیام

    پاسخحذف

توجه:

در حال حاضر انگیزه و فرصت چندانی برای پاسخگویی به سوالات ندارم، لطفا سوال نپرسید و اگر کامنتی می‏گذارید لطفا پیغام تشکر باشد! :)

ممنون

با ایمیل مطالب جدید این وبلاگ را دریافت کنید:

توضیحات:
بعد از ثبت نام کردن ایمیل‏تان، مطالب جدید این وبلاگ که نوشته‏های من است (به اضافۀ لیستی از مطالبی که من روزانه می‏خوانم و به نظرم جالب و مفید هستند) را تقریبا بطور روزانه دریافت خواهید کرد.
روش:
ابتدا ایمیل خود را در مستطیل سفید وارد کنید، سپس بر روی دکمه "عضویت" کلیک کنید. کمی صبر کنید، پنجره‏ای باز می‏شود. در مستطیل سفید پایین آن پنجره کدی که بالای آن نوشته شده است را وارد کنید و بر روی دکمۀ کنار آن کلیک کنید.

توسط FeedBurner

مطالب پرطرفدار این وبلاگ در 30 روز گذشته:

Web Statistics