جستجو

اگر از دروپال استفاده می‌کنید

اگر از سامانه‌ی مدیریت محتوای دروپال برای ساختن سایت استفاده می‌کنید، از دروپال کار هم دیدن فرمایید

۱۳۸۷ اسفند ۲۷, سه‌شنبه

عیدی ما از شهراد شبکیه ( یا: شب می خوابی صبح پا می شی قیمت اینترنت شده 3 برابر ! )

صفحه https://crm.shahrad.com را باز می کنم تا مثل همیشه وارد حساب اینترنت (مثلا) پر سرعتم شده و برای یک ماه اینترنت نامحدود 256 کیلو بیت مبلغ گزاف 400,000 ریال را پرداخت کنم (بدون حساب مالیات آن). عددی که می بینم:

1250000 ریال برای اینترنت 256 کیلوبیت نامحدود

درست است، 1,250,000 ریال معادل یکصد و بیست و پنج هزار تومان. چند بار صفحه را بالا و پایین می روم و مبلغ را چک می کنم. تغییری نمی کند، همان است که بود. به شرکت شهراد زنگ می زنم بخش تمدید اینترنت پرسرعت، چند دقیقه برایم آهنگ قشنگ می زند. آخر هم کسی جواب نمی دهد، قطع می کنم و اینبار اپراتور را می گیرم، می پرسم آیا این قیمت ها تغییر کرده است؟ می گوید: زیاد! می پرسم: یعنی قیمت 256 کیلو بیت سه برابر شده است؟ می گوید بله. به همین راحتی. تشکر کرده و تلفن را قطع می کنم.

چند دقیقه بعد دوباره تماس می گیرم:

- مجددا سلام، می خواستم بدونم این تغییرات فقط در شرکت شهراد است؟

- نمی دونم.

- می تونم دلیلش رو بدونم؟

- دیگر IP ها Shared نیست و سرعت اینترنت هم بیشتر شده! و … بقیش رو یادم نیست.

در مورد قیمت قبلی 128 کیلو بیت هم می پرسم (9500 تومان) و خداحافظی می کنم.

ویندوز لایو  رایتر را باز می کنم و شروع می کنم به نوشتن: "عیدی ما از شهراد شبکیه ( یا: شب می خوابی صبح پا می شی قیمت اینترنت شده 3 برابر! )"

۷ نظر:

  1. سلام پیام جان
    سال نو را پیشاپیش به شما تبریک میگم و در سال جدید برای شما آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم.
    یاعلی

    پاسخحذف
  2. سلام حسین جان،

    عید و سال نو شما هم مبارک. انشاءالله سال خوبی داشته باشید.

    پاسخحذف
  3. من فکر کردم شاید یک ماه اکانت مجانی بهت داده اند!!
    پیشنهاد من اینه که سریعتر به آسیاتک.دات.آی آر بپیوندی ...

    من که راضی ام ، حتی با 128

    پاسخحذف
  4. بعد از یک سال خوش حسابی و مشتری بودن من هم منتظر همون بودم، ولی...

    فرشاد جان خیلی ممنون از توجه و پیشنهادت، بررسی می کنم.

    باز هم ممنون،
    پیام

    پاسخحذف
  5. باسلام
    من یکی از مشتریان شهراد می باشم.
    آنها بر خلاف تعهدات و قرارداد با مشتریان اقدام به شارژ و کاستن از اعتبار مشترکین در بین ساعات 2 تا 8 صبح نموده اند ، تقا ضا دارم هر کس که مشترک این شرکت کلاهبردار (شهراد)است با تلفن من 44409556 بنام سعید حمزه ای تماس بگیرد تا دسته جمعی اقدام به شکایت از این شرکت و رئیس حقه باز آن بنام یوسفی زاده که در حال حاضر در سفر خارجه مشغول تفریح با پولهای من و شما است بکنیم و پول بی زبان خودمان را از گلوی این مفت خورها بیون بیاوریم

    باتشکر

    پاسخحذف
  6. من هم با اين شركت مشكل پيدا كردم اينترنتم رو با اين كه پول ريختم به حساب و شار‍ژ هم كرده بودم قط كرده بود وقتي كه پيگير شدم هي بهونه آورد عاقبت قط كرد منم رفتم شركت ديدم ناراحت شده كلا خطمو جم كزده من داد بي داد كردم عاقبت گفت من ميخواسم پول اون يه روزو بدم تو نزاشتي بگم
    همه شركتهاي اينترنت دزدن او اين آقا هم روش

    پاسخحذف
  7. راستش از این نظر من تابحال با این شرکت مشکلی نداشته ام، در واقع مشکلی که من مطرح کردم فقط در مورد شرکت شهراد شبکیه نیست، در مورد مشکل اینترنتی است که در ایران داریم: گران بودن، محدود بودن سرعت و ...

    پاسخحذف

توجه:

در حال حاضر انگیزه و فرصت چندانی برای پاسخگویی به سوالات ندارم، لطفا سوال نپرسید و اگر کامنتی می‏گذارید لطفا پیغام تشکر باشد! :)

ممنون

با ایمیل مطالب جدید این وبلاگ را دریافت کنید:

توضیحات:
بعد از ثبت نام کردن ایمیل‏تان، مطالب جدید این وبلاگ که نوشته‏های من است (به اضافۀ لیستی از مطالبی که من روزانه می‏خوانم و به نظرم جالب و مفید هستند) را تقریبا بطور روزانه دریافت خواهید کرد.
روش:
ابتدا ایمیل خود را در مستطیل سفید وارد کنید، سپس بر روی دکمه "عضویت" کلیک کنید. کمی صبر کنید، پنجره‏ای باز می‏شود. در مستطیل سفید پایین آن پنجره کدی که بالای آن نوشته شده است را وارد کنید و بر روی دکمۀ کنار آن کلیک کنید.

توسط FeedBurner

مطالب پرطرفدار این وبلاگ در 30 روز گذشته:

Web Statistics