جستجو

اگر از دروپال استفاده می‌کنید

اگر از سامانه‌ی مدیریت محتوای دروپال برای ساختن سایت استفاده می‌کنید، از دروپال کار هم دیدن فرمایید

۱۳۸۸ مهر ۹, پنجشنبه

فتوبلاگ جدید من

...Let's Start

همراهان این وبلاگ می دانند که من فتوبلاگی به نام پرژیاکس داشتم که بر روی بلاگر بود. خوبی بودن فتوبلاگ بر روی بلاگر یا هر سروس دهنده وبلاگ دیگر این است که تمام تنظیمات دست خود شما است و مثلا می توانید به فتوبلاگتان تبلیغات اضافه کنید و ... اما سختی های خودش را دارد. به هر حال تصمیم گرفتم که فتوبلاگم را به Aminus3 منتقل کنم.

آدرس فتوبلاگ جدید من:

PayamRahmani.Aminus3.Com

خیلی خوشحال می شوم نظرات شما را در مورد عکس ها بدانم. تا الآن که این مطلب را می نویسم 3 عکس بر روی فتوبلاگ آپلود کرده ام که اولین آنها را در اندازه کوچکتر بالای همین مطلب مشاهده می کنید.

عضو فید فتوبلاگ هم بشوید تا هیچ عکسی را از دست ندهید. (فید چیست؟)

فتوبلاگ به زبان انگلیسی است، اما نظرات به زبان فارسی باشد هم مشکلی ندارد، خوشحالم هم می شویم.

پیام

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:

در حال حاضر انگیزه و فرصت چندانی برای پاسخگویی به سوالات ندارم، لطفا سوال نپرسید و اگر کامنتی می‏گذارید لطفا پیغام تشکر باشد! :)

ممنون

با ایمیل مطالب جدید این وبلاگ را دریافت کنید:

توضیحات:
بعد از ثبت نام کردن ایمیل‏تان، مطالب جدید این وبلاگ که نوشته‏های من است (به اضافۀ لیستی از مطالبی که من روزانه می‏خوانم و به نظرم جالب و مفید هستند) را تقریبا بطور روزانه دریافت خواهید کرد.
روش:
ابتدا ایمیل خود را در مستطیل سفید وارد کنید، سپس بر روی دکمه "عضویت" کلیک کنید. کمی صبر کنید، پنجره‏ای باز می‏شود. در مستطیل سفید پایین آن پنجره کدی که بالای آن نوشته شده است را وارد کنید و بر روی دکمۀ کنار آن کلیک کنید.

توسط FeedBurner

مطالب پرطرفدار این وبلاگ در 30 روز گذشته:

Web Statistics