جستجو

اگر از دروپال استفاده می‌کنید

اگر از سامانه‌ی مدیریت محتوای دروپال برای ساختن سایت استفاده می‌کنید، از دروپال کار هم دیدن فرمایید

۱۳۸۹ خرداد ۶, پنجشنبه

تور مجازی هتل بزرگ داریوش کیش

تور مجازی هتل بزرگ داریوش کیش

تور مجازی هتل بزرگ داریوش کیش Dariush Grand Hotel Virtual Tour

اگر یادتون باشه قبلا 3 عکس‏ پانورامای کُروی از هتل بزرگ داریوش کیش رو به صورت embedded (جاسازی‏شده) در وبلاگم گذاشته بودم (1،2،3).

چند روز پیش سایت 360Cities این اجازه رو به کاربرانش داد که یک تور مجازی بصورت رایگان بسازند؛ من هم از این فرصت استفاده کردم و نتیجه شد تور مجازی هتل بزرگ داریوش که در لینک زیر می‏تونید ببینید.

Dariush Grand Hotel Virtual Tour on 360Cities.net

امیدوارم لذت ببرید.

- چند نکته اگر با آن صفحه خیلی آشنا نیستید:

1. در نقشه، روی هر علامت آبی رنگ که کلیک کنید آن عکس باز می‏شود.

2. هر عکس که باز شد پیشنهاد می‏کنم FULLSCREEN را بزنید تا عکس رو در حالت تمام‏صفحه ببینید. با زدن Esc بر روی کیبردتون از حالت تمام‏صفحه خارج می‏شوید.

3. داخل عکس کلیک کنید، بعد موس رو به اطراف حرکت بدید تا عکس حرکت کند. با Shift و Ctrl هم می‏تونید بزرگنمایی/زوم کنید.

4. لذت ببرید!

پ.ن. وایرلس هتل داریوش رایگان نبود و سرعت مناسبی هم نداشت!

۸ نظر:

  1. با سلام به خوانندگان این کامنت
    دوستان عزیز میتوانند تور کامل مجازی هتل بزرگ داریوش را از خود سایت هتل به آدرس www.dariushgrandhotel .com مشاهده کنند امیوارم از افتخار ملی دیدن کنید.
    در رابطه با اینترنت هتل هم باید عرض کنم همه افراد اینترنت هتل را با اینترنت منزل یا محل کار خود قیاس منمایند.این هتل دارای 168 اتاق با اینترنت وایرلس می باشد که کیفیت اینترنت آن بستگی به خطوط اینترنت مخابرات دارد.

    پاسخحذف
  2. $A$ عزیز، ممنون از نظرتون.

    1. تور مجازی که بر روی سایت رسمی هتل داریوش کیش است باید در آدرس زیر قابل مشاهده باشد، امّا دیروز و امروز که من امتحان کردم مثل اینکه مشکلی دارد و برای بنده که لود نشد واگرنه قصد داشتم لینک ‏آن را هم پایین مطلب بگذارم. البته قبلا که دیده بودم به نظرم عکس‏ها کیفیت خیلی مناسبی نداشتند ولی درعوض تعداد عکس‏ها بیشتر بود.
    http://dariushgrandhotel.com/en/virtual-tour

    2. دو سه روزی که ما در هتل داریوش اقامت داشتیم من ندیدم زیاد کسی از وایرلس آنجا استفاده کند، با این حال سرعت اینترنت در حد دایل‏آپ و گاهی بدتر بود. از یک هتل 5 ستاره بیشتر از اینها توقع می‏رود مخصوصا که برای اینترنت پول هم بگیرد (البته مسئولین آنجا گفتند قبلا اینطور نبوده و به دلایلی اینترنت را پولی کرده‏اند (حتما ملت آنجا با اینترنت هتل فیلم دانلود می‏کرده‏اند!)).
    به‏هرحال باید ضعف‏ها را هم گفت، واگرنه در شاهکار بودن هتل بزرگ داریوش که شکّی نیست.

    موفق باشید،
    پیام رحمانی

    پاسخحذف
  3. بله در مورد ندیدن شما جهت استفاده اینترنت حق با شماست چون اکثرا داخل اتاقهایشان از اینترنت استفاده می کنند .در رابطه با پولی کردن هر هتلی سیاست کاری خودش را داردو نمیتوان از آن ایراد گرفت ولی در رابطه با کیفیت آن بله در کامنت قبلی هم عر ض کردم که مشکل از سوی مخابرات می باشدوتا چند روز قبل این مشکل وجود نداشت.با این حال انتقاد شما قابل قبول می باشد.

    پاسخحذف
  4. 1. دوست عزیز، آن زمان ما به همراه یک گروه با تور رفته بودیم، و من که دقّت کردم مثلا از یک گروه 25 نفره فکر می‏کنم فقط من بودم که لپ‏تاپ همراهم بود. در حالت کلّی و بر اساس چیزی که خودم دیدم آن را عرض کردم، واگرنه مطمئنا من آمار از تعداد افرادی که آن زمان از اینترنت استفاده می‏کردند ندارم. زمانی که می‏خواستم کارت اینترنت از مسئول آنجا بخرم معمولا باید صبر می‏کردم تا مسئول آنجا بیاید و از رفتارها برای من مشخص بود که زیاد کسی آنجا اینترنت نمی‏خرد. باز هم می‏گویم، اینها که گفتم قابل اثبات نیستند.
    چیزی که مطمئن هستم این است که سرعت اینترنت آنجا مناسب نبود و دلیل تکنیکی آن هم عموما به من مربوط نمی‏شود.

    2. اینکه گفتید "...هر هتلی سیاست کاری خودش را دارد..." فکر نمی‏کنم جملۀ جالبی باشد. فرض کنید شما برای منزل اینترنت پرسرعت می‏گیرید، شرکت 3 برابر جاهای دیگر از شما پول اینترنت بگیرد و بگوید "این سیاست کاری ما است"! پس سیاست کاری باید بر اساس یک سری اصول و استانداردها باشد. هتلی که 5 ستاره گرفته که نمی‏شود برای خودش اصول جداگانه ابداء کند. فکر نمی‏کنم استاندارد هتل‏های 5 ستاره این باشد که از مشتری‏ها بابت اینترنت پول بگیرند.

    این مورد که من می‏گویم برای یکسال پیش است، و آن جمله‏ای که در پ.ن. نوشتم کمی شوخی و کمی هم انتقاد بود. الآن یکسال گذشته است و من وضعیت اینترنت هتل را نمی‏دانم.

    3. فکر می‏کنم شما از کارمندان هتل هستید، درست است؟

    موفق باشید،
    پیام رحمانی

    پاسخحذف
  5. مگر در ایران ما یا حداقل کیش اینطور نیست اینترنت با پهنای باند 1 مکابایت حود 800 هزار تومان ماهیانه برایتان منظور می کنندولی در تهران یک خط adsl با پهنای باند512 ماهی 15 هزارتومان که اینترنت کیش یک روز وصل است و1 هفته خراب !!!!!در مورد پولی بودن من سال قبل در دبی بودم باور بفرمایید پست ترین هتلهای آنجا هم پول اینترنت می گرفتند چه برسد به 5ستاره یا بالاتر از آن.
    بهر حال این هتل متعلق به هفتادواندی میلیون ایرانی است .موفق باشید.

    پاسخحذف
  6. آقا سر اینترنت هتل داریوش دعوا نکنید چون اکثر افرادی که اونجا میرن دنبال کار با اینترنت نیستند. در مورد کیفیت سرویس دهی هتل صحبت کنید که سال به سال دریغ از پارساله.انتقاد خودمو هر بار توی صندوق انتقادات انداختم ولی کیه که جواب بده یا رسیدگی کنه

    پاسخحذف
  7. $A$ عزیز،
    البته فکر می‏کنم هرچه یک هتل بیشتر ستاره دارد و بهتر است باید خدمات رایگان بیشتری به مشتری‏ها بدهد (البته که رایگان هم نیست و برایش پول می‏گیرد).
    برای مثال، صبحانۀ هتل داریوش (و اگر اشتباه نکنم نهار) رایگان بود و جای شما خالی عجب صبحانه‏هایی خوردیم ما آنجا.
    حالا هدف من از نوشتن آن پ.ن. دو چیز بود:
    1. اگر روزی به گوش مسئولین هتل رسید، باعث شود توجه کنند که در دنیای کنونی دیگر فقط غذای خوب و جای راحت و هوای عالی و ... مهم نیست، اینترنت بخش مهمی از زندگی مردم شده است، مخصوصا منِ وبلاگ نویس (و البته به نفع خود هتل هم هست که من آنجا آنلاین شوم و مثلا در فیس‏بوک و فرندفید و توییتر و ... خبر بدهم که دوستان بیایید هتل داریوش که خوب جاییست).
    2. افرادی که این مطلب را می‏خوانند اگر روزی به هتل بزرگ داریوش تشریف بردند مثل من ضدحال نخورند و توقع چندانی از اینترنت هتل نداشته باشند (چه درست، چه غلط)

    واقعا هتل داریوش مطعلق به تمام ایرانیان است و فرهنگ کهن ایران را نشان می‏دهد و خرج زیادی که جناب ثابت و دیگران برای آن کرده‏اند واقعا جای تشکر دارد. این عکس‏ها و تور مجازی هم که مشاهده می‏کنید قدردانی بنده است از ایشان و دیگر مسئولین.

    پیروز باشید،
    پیام رحمانی

    پاسخحذف
  8. کیوان جان،
    البته خوب نیست این رو "دعوا" بنامید، بحثی است که فکر می‏کنم ضرر نداشته باشد. تبادل افکار بنامید لطفا.
    در عین حال فکر می‏کنم کمی هم حق با شما باشد، همانطور که خودم هم اشاره کردم متاسفانه هنوز اینترنت به اندازۀ کافی بین مردم ایران رواج ندارد و شاید دلیل به اهمیت نشان دادن مسئولین هتل داریوش به اینترنت آنجا به همین دلیل است. من خواستم بگویم که ما اینترنت دوستان هم هستیم.

    یادم هست در هتل یک صندوق نظرخواهی بود که گفتند جناب ثابت خودشان آن را بررسی می‏کنند، ایندفعه آن صندوق را امتحان کنید. هر چند که زمانی که ما آنجا بودیم بجز اینترنت مشکل دیگری مشاهده نکردیم.

    موفق باشید،
    پیام رحمانی

    پاسخحذف

توجه:

در حال حاضر انگیزه و فرصت چندانی برای پاسخگویی به سوالات ندارم، لطفا سوال نپرسید و اگر کامنتی می‏گذارید لطفا پیغام تشکر باشد! :)

ممنون

با ایمیل مطالب جدید این وبلاگ را دریافت کنید:

توضیحات:
بعد از ثبت نام کردن ایمیل‏تان، مطالب جدید این وبلاگ که نوشته‏های من است (به اضافۀ لیستی از مطالبی که من روزانه می‏خوانم و به نظرم جالب و مفید هستند) را تقریبا بطور روزانه دریافت خواهید کرد.
روش:
ابتدا ایمیل خود را در مستطیل سفید وارد کنید، سپس بر روی دکمه "عضویت" کلیک کنید. کمی صبر کنید، پنجره‏ای باز می‏شود. در مستطیل سفید پایین آن پنجره کدی که بالای آن نوشته شده است را وارد کنید و بر روی دکمۀ کنار آن کلیک کنید.

توسط FeedBurner

مطالب پرطرفدار این وبلاگ در 30 روز گذشته:

Web Statistics