جستجو

اگر از دروپال استفاده می‌کنید

اگر از سامانه‌ی مدیریت محتوای دروپال برای ساختن سایت استفاده می‌کنید، از دروپال کار هم دیدن فرمایید

۱۳۸۹ خرداد ۸, شنبه

درباره پایان لاست

!!! خطر لو رفتن پایان سریال لاست !!!

لاست Lost

خوب، سریال لاست هم با تمام خوبی‏ها و بدی‏هاش بالاخره تمام شد. چیزی که قبل از تمام شدن لاست ذهن من را به خودش مشغول کرده بود این بود که لاست چطور تمام خواهد شد؟

زمانی که جک چشمهایش را بست و سریال لاست به پایان رسید من تقریبا ضدحال خوردم، انگار هنوز منتظر بودم … هنوز هم این احساس کمی درونم هست. به همین دلیل شروع کردم مطالب مختلفی را در مورد پایان لاست خواندن تا ببینم نظرات دیگران چه بوده. خلاصۀ کمی جستجوی من میان مطالب شد اینکه:

1. این مطلب (انگلیسی) را بخوانید، تقریبا با تمام آن موافقم و پاراگراف‏های 4 و 10 دقیقا چیزهاییست که دوست داشتم بگویم.

“Ultimately, I guess the way you…”

و

“But if you’re frustrated with this finale and absolutely…”

2. این مطلب (فارسی) حرف(های) حسابی می‏زند که واقعا از خواندن آن لذت بردم (هر چند که من حاضر بودم 7 اپیزود توضیح معمّاها را بشنوم).

خلاصه اینکه لاست به بسیاری از سوالاتی که مطرح کرد و معمّاهایی که طرح کرد پاسخ نداد و آنها را حل نکرد، دلیلش هرچه که بود. بُرد با افرادی بود که به دنبال پاسخ نبودند و در همان لحظۀ تماشای سریال از آن لذت بردند.

۲ نظر:

  1. سلام
    من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم وبلاگ خوبی دارین
    در این وبلاگ هم یه مصاحبه با بنجامین لاینس درباره پایان سریال لاست هست:

    http://persianisland.blogspot.com

    پاسخحذف
  2. سلام. ممنون دوست عزیز از معرفی وبلاگ.
    آن مصاحبه را هم خواندم، خود مصاحبه و ترجمه بسیار خوب بود.
    موفق باشید.

    پاسخحذف

توجه:

در حال حاضر انگیزه و فرصت چندانی برای پاسخگویی به سوالات ندارم، لطفا سوال نپرسید و اگر کامنتی می‏گذارید لطفا پیغام تشکر باشد! :)

ممنون

با ایمیل مطالب جدید این وبلاگ را دریافت کنید:

توضیحات:
بعد از ثبت نام کردن ایمیل‏تان، مطالب جدید این وبلاگ که نوشته‏های من است (به اضافۀ لیستی از مطالبی که من روزانه می‏خوانم و به نظرم جالب و مفید هستند) را تقریبا بطور روزانه دریافت خواهید کرد.
روش:
ابتدا ایمیل خود را در مستطیل سفید وارد کنید، سپس بر روی دکمه "عضویت" کلیک کنید. کمی صبر کنید، پنجره‏ای باز می‏شود. در مستطیل سفید پایین آن پنجره کدی که بالای آن نوشته شده است را وارد کنید و بر روی دکمۀ کنار آن کلیک کنید.

توسط FeedBurner

مطالب پرطرفدار این وبلاگ در 30 روز گذشته:

Web Statistics