جستجو

اگر از دروپال استفاده می‌کنید

اگر از سامانه‌ی مدیریت محتوای دروپال برای ساختن سایت استفاده می‌کنید، از دروپال کار هم دیدن فرمایید

۱۳۹۱ خرداد ۲۹, دوشنبه

معرفی سایت عجوبه






در مورد موبایل، کامپیوتر، اینترنت و … سوال دارید؟

من سایت عجوبه رو به شما پیشنهاد می‌کنم. سایتی که در اون میتونید سوالتون رو مطرح کنید و منتظر بمونید افراد فعالی مثل شما به سوالتون پاسخ بدن. فراموش نکنید که افراد پاسخگو افرادی هستند مثل خود شما که بخشی از وقتشون رو به این موضوع اختصاص دادن، پس شما هم اگر وقت و دانشش رو دارید به عجوبه سر بزنید و در پاسخ دادن به سوالات دیگران مشارکت کنید. جالبه که وقتی سعی می‌کنید به دیگران کمک کنید، خودتون هم مطالب جدید زیادی یاد می‌گیرید.
سایت عجوبه خودش رو اینطور معرفی می‌کنه:
عجوبه یک سرویس وب ۲ فارسی جهت پرسش و پاسخ در حوزه فناوری اطلاعات است که شما در آن به راحتی می‌توانید پرسش‌های خود را مطرح کنید و به پرسش‌‌های دیگران پاسخ دهید. [1]
پیشنهاد می‌کنم قبل از ارسال پرسش یا پاسخ جدید، بخش قوانین در صفحه‌ی درباره سایت عجوبه رو بخونید.
سایت پرسشی هم با همین هدف ساخته. به نظر من ساختار پرسشی نسبت به عجوبه بهتر است، اما به نظر میاد در حال حاضر سایت عجوبه بهتر داره عمل میکنه.

۲ نظر:

  1. سلام، معرفی جالبی از عجوبه داشتین. شما هم مشارکت خیلی خوبی تو این وب سایت های پرسش و پاسخ دارین که قابل توجه هستش.

    پاسخحذف
  2. This post is absolutely brilliant! Thank you so much for sharing!

    پاسخحذف

توجه:

در حال حاضر انگیزه و فرصت چندانی برای پاسخگویی به سوالات ندارم، لطفا سوال نپرسید و اگر کامنتی می‏گذارید لطفا پیغام تشکر باشد! :)

ممنون

با ایمیل مطالب جدید این وبلاگ را دریافت کنید:

توضیحات:
بعد از ثبت نام کردن ایمیل‏تان، مطالب جدید این وبلاگ که نوشته‏های من است (به اضافۀ لیستی از مطالبی که من روزانه می‏خوانم و به نظرم جالب و مفید هستند) را تقریبا بطور روزانه دریافت خواهید کرد.
روش:
ابتدا ایمیل خود را در مستطیل سفید وارد کنید، سپس بر روی دکمه "عضویت" کلیک کنید. کمی صبر کنید، پنجره‏ای باز می‏شود. در مستطیل سفید پایین آن پنجره کدی که بالای آن نوشته شده است را وارد کنید و بر روی دکمۀ کنار آن کلیک کنید.

توسط FeedBurner

مطالب پرطرفدار این وبلاگ در 30 روز گذشته:

Web Statistics