جستجو

اگر از دروپال استفاده می‌کنید

اگر از سامانه‌ی مدیریت محتوای دروپال برای ساختن سایت استفاده می‌کنید، از دروپال کار هم دیدن فرمایید

۱۳۸۸ آبان ۲۸, پنجشنبه

مطالب منتخب من 7

نحوه راه رفتن

1. به نظر شما نحوۀ راه رفتن مردها/زن ها، افراد شاد/غمگین، افراد سبک/سنگین، و یا افراد عصبی/آرام با هم چه تفاوتی دارد؟

اینجا جواب را پیدا کنید. (نتیجۀ تحقیقی که بر روی 40 مرد و 40 زن انجام شده است)

__________________________________________

لوگوی yellowBird

2. به نظر شما اگر یک فیلم را با سرویس گوگل استریت ویو ترکیب کنند حاصل چه می شود؟

جواب سرویسی است به نام yellowBird، در واقع زمانی که شما در حال مشاهده فیلم‏های ضبط شده با دوربین های yellowBird هستید، می توانید تا 360 درجه افقی و تقریبا 180 درجه عمودی بچرخید و اطراف خود را ببینید.

برای اینکه بیشتر متوجه ماجرا شوید، این نمونه را ببینید.

__________________________________________

3. وزن من نسبت به قد من باید چقدر باشد؟

جواب: تعیین وزن ایده آل نسبت به قد

__________________________________________

Pranav Mistry

4. اگر به تازه‏های دنیای فناوری علاقه دارید، و اینترنت پرسرعت هم دارید، این ویدئو را که در سایت TED.com قرار دارد، حتما ببینید (یا با کیفیت بالا از اینجا دانلود کنید). در این ویدئو Pranav Mistry که دانشجوی MIT است، ایده‏هایش در رابطه با تلفیق دنیای مجازی با دنیای فیزیکی را با ما در میان می‏گذارد. واقعا فوق‏العاده است!

__________________________________________

مطالب مرتبط:

مطالب منتخب من 3

مطالب منتخب من 6

۲ نظر:

  1. همه شون فوق العاده بودند... ممنون که با ما به اشتراک گذاشتی شون

    پاسخحذف
  2. خیلی ممنون فرشاد جان، شما همیشه لطف داری. خوشحالم که از مطالب خوشت اومده.

    پاسخحذف

توجه:

در حال حاضر انگیزه و فرصت چندانی برای پاسخگویی به سوالات ندارم، لطفا سوال نپرسید و اگر کامنتی می‏گذارید لطفا پیغام تشکر باشد! :)

ممنون

با ایمیل مطالب جدید این وبلاگ را دریافت کنید:

توضیحات:
بعد از ثبت نام کردن ایمیل‏تان، مطالب جدید این وبلاگ که نوشته‏های من است (به اضافۀ لیستی از مطالبی که من روزانه می‏خوانم و به نظرم جالب و مفید هستند) را تقریبا بطور روزانه دریافت خواهید کرد.
روش:
ابتدا ایمیل خود را در مستطیل سفید وارد کنید، سپس بر روی دکمه "عضویت" کلیک کنید. کمی صبر کنید، پنجره‏ای باز می‏شود. در مستطیل سفید پایین آن پنجره کدی که بالای آن نوشته شده است را وارد کنید و بر روی دکمۀ کنار آن کلیک کنید.

توسط FeedBurner

مطالب پرطرفدار این وبلاگ در 30 روز گذشته:

Web Statistics