جستجو

اگر از دروپال استفاده می‌کنید

اگر از سامانه‌ی مدیریت محتوای دروپال برای ساختن سایت استفاده می‌کنید، از دروپال کار هم دیدن فرمایید

۱۳۸۷ مرداد ۱۴, دوشنبه

مطالب منتخب من 3

1. یک عکس پانورامای بسیار زیبا از پاریس در شب

paris night panorama

2. کلاس آموزشی برای آقایان (طنز)- من که یک چند دقیقه ای داشتم می خندیدم.

3. استفاده از AT&T Pogo برای همگان آزاد شد

pogo browser

(مرورگر Pogo که محصول شرکت AT&T است برپایه کد موزیلا نوشته شده است و هدف آن اضافه کردن ویژگی های جدید است، برای مثال یکی از ویژگی های آن شخصی کردن اطلاعات است) من که از آن خوشم آمد!

4. یادداشت های رندی پاش (Randy Pausch) از سپتامبر 2006، زمانی که سرطان او تشخیص داده شد تا زمان مرگش. (در زیر برخی از عکس های داخل صفحه مذکور را مشاهده می کنید)

image image

image image

image

* تو همواره در یادها (زنده) خواهی بود *

5. پاسارگاد در شیراز (عکس های بسیار زیبا)

6. بیگانگان فضایی وجود دارند! (ادعای یکی از کارمندان سابق ناسا)

___________________________________________

مطالب مرتبط: مطالب منتخب من 1 ، مطالب منتخب من 2

Technorati Tags: ,,,,,,

۷ نظر:

  1. SALAM MAN ID &PASS RO VARED MIKONAM DOROST HAM MIZANAMYAHOO BALA NEMIAD NEMIDUNAM CHE KONAM?

    پاسخحذف
  2. سلام دوست عزیز،
    این سوال شما مربوط به مطلب زیر است:
    http://payamspot.blogspot.com/2009/02/blog-post_26.html
    لطفا اگر بعد از پاسخ من سوال دیگری داشتید، اونجا سوالتون رو مطرح کنید.

    دقت کنید که کیبرد شما در حالت انگلیسی (EN) باشد، و دکمۀ Caps Lock هم روشن نباشد. اگر باز هم نتونستید وارد ایمیل یاهوتون بشید، به من بگید وقتی که نام‏کاربری و رمزعبورتون رو وارد می‏کنید، یاهو بهتون چه پیغامی میده.

    موفق باشید،
    پیام رحمانی

    پاسخحذف
  3. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  4. خیلی از شما خوشم آومده من آریا 17 ساله از اصفهان هستم می خواهم به صورت تلفنی با شما حرف بزنم

    پاسخحذف
  5. آریا جان، ایمیل من در قسمت "تماس با من"/"contact me" در ستون سمت چپ وبلاگ آمده. از اون طریق می‏تونید با من تماس بگیرید.
    موفق باشید،
    پیام رحمانی

    پاسخحذف
  6. سلام
    آقای رحمانی از شما ممنونم من از شما خیلی مطالب مفید یاد گرفتم.
    امیدوارم همواره شاد و فعال باشید .
    زینا.

    پاسخحذف
  7. سلام زینا خانم،
    خوشحالم که مطالب وبلاگ براتون مفید بوده. ممنون از نظرتون.
    موفق باشید،
    پیام رحمانی

    پاسخحذف

توجه:

در حال حاضر انگیزه و فرصت چندانی برای پاسخگویی به سوالات ندارم، لطفا سوال نپرسید و اگر کامنتی می‏گذارید لطفا پیغام تشکر باشد! :)

ممنون

با ایمیل مطالب جدید این وبلاگ را دریافت کنید:

توضیحات:
بعد از ثبت نام کردن ایمیل‏تان، مطالب جدید این وبلاگ که نوشته‏های من است (به اضافۀ لیستی از مطالبی که من روزانه می‏خوانم و به نظرم جالب و مفید هستند) را تقریبا بطور روزانه دریافت خواهید کرد.
روش:
ابتدا ایمیل خود را در مستطیل سفید وارد کنید، سپس بر روی دکمه "عضویت" کلیک کنید. کمی صبر کنید، پنجره‏ای باز می‏شود. در مستطیل سفید پایین آن پنجره کدی که بالای آن نوشته شده است را وارد کنید و بر روی دکمۀ کنار آن کلیک کنید.

توسط FeedBurner

مطالب پرطرفدار این وبلاگ در 30 روز گذشته:

Web Statistics