جستجو

اگر از دروپال استفاده می‌کنید

اگر از سامانه‌ی مدیریت محتوای دروپال برای ساختن سایت استفاده می‌کنید، از دروپال کار هم دیدن فرمایید

۱۳۸۷ شهریور ۱۵, جمعه

معرفی برخی از برنامه های مطابق با U3

در قسمت قبل شروع کار با فلش های U3 را توضیح دادم، در این قسمت قصد دارم برخی از برنامه های مهم مطابق با U3 را معرفی کنم، برنامه هایی که معرفی می شوند همگی رایگان هستند.

clip_image001

Skype

احتمالا با این برنامه آشنا هستید؛ برای آنهایی در مورد این برنامه نشنیده اند: این برنامه مانند مسنجر یاهو برای چت به کار می رود، از نوشتن پیغام گرفته تا چت ویدئویی، این برنامه قابلیت های زیادی را به شما ارائه می دهد. من شنیده ام که امنیت آن از مسنجر یاهو بهتر است. اگر دائم در سفر هستید و لپ تاپ هم ندارید، این برنامه می تواند کمک زیادی به شما بکند تا مجبور نباشید آنرا هر دفعه بر روی کامپیوتر های مختلف نصب کنید.


clip_image002

Mozilla Firefox

مرورگر Firefox را که الان تقریبا همه می شناسند، به هر حال اگر با آن آشنایی ندارید باید بگویم که در اکثر موارد شبیه Internet Explorer است و رقیب اصلی آن! زود به کار کردن با آن عادت می کنید.


Foxit Reader

برنامه ای بسیار عالی با سرعت بالا برای مشاهده فایل های با فرمت pdf.


Vista Firewall Control

همانطور که از اسم این برنامه پیداست یک دیوار آتش است، البته فقط برروی ویندوز ویستا کار می کند.( همانطور که می دانید دیوار آتش یک برنامه امنیتی است که اطلاعات ورودی به کامپیوتر و خروجی از کامپیوتر را کنترل می کند.)


clip_image003

XnView

برنامه ای خوب برای مشاهده عکس ها.


برنامه های پولی/رایگان فراوان دیگری نیز وجود دارند که آنها را می توانید در این صفحه مشاهده کنید.

_____________________________________________

در PayamSpot بخوانید: فید/RSS/آر اس اس/خوراک چیست؟

۲ نظر:

  1. با سلام وتشکر از کمک
    آموزش وحمایتهای شما عالیست.

    پاسخحذف
  2. در صورت صلاح دید بنده عرضی نخوام داشت

    پاسخحذف

توجه:

در حال حاضر انگیزه و فرصت چندانی برای پاسخگویی به سوالات ندارم، لطفا سوال نپرسید و اگر کامنتی می‏گذارید لطفا پیغام تشکر باشد! :)

ممنون

با ایمیل مطالب جدید این وبلاگ را دریافت کنید:

توضیحات:
بعد از ثبت نام کردن ایمیل‏تان، مطالب جدید این وبلاگ که نوشته‏های من است (به اضافۀ لیستی از مطالبی که من روزانه می‏خوانم و به نظرم جالب و مفید هستند) را تقریبا بطور روزانه دریافت خواهید کرد.
روش:
ابتدا ایمیل خود را در مستطیل سفید وارد کنید، سپس بر روی دکمه "عضویت" کلیک کنید. کمی صبر کنید، پنجره‏ای باز می‏شود. در مستطیل سفید پایین آن پنجره کدی که بالای آن نوشته شده است را وارد کنید و بر روی دکمۀ کنار آن کلیک کنید.

توسط FeedBurner

مطالب پرطرفدار این وبلاگ در 30 روز گذشته:

Web Statistics