جستجو

اگر از دروپال استفاده می‌کنید

اگر از سامانه‌ی مدیریت محتوای دروپال برای ساختن سایت استفاده می‌کنید، از دروپال کار هم دیدن فرمایید

۱۳۸۷ مرداد ۲۱, دوشنبه

شروع کار با فلش های U3

u3

آیا به تازگی فلشی خریده اید که برنامه U3 هم دارد؟ می خواهید از آن استفاده کنید و نمی دانید از کجا شروع کنید؟ اگر جواب شما بله است مطلب زیر را بخوانید، من سعی کرده ام توضیح مختصری درباره شروع کار با فلش U3 بدهم.

کار با برنامه U3 بسیار ساده است، وقتی که فلش را به کامپیوتر متصل کردید و فلش شما نصب شد، در System Tray کامپیوتر شما (همانجایی که ساعت و تاریخ و ... دیده می شوند) علامت نارنجی رنگی که در داخل آن نوشته شده است U3 ظاهر می شود. بر روی آن که کلیک کنید پنجره ای به شکل زیر باز می شود، Launchpad.

u3 launchpad

همانطور که می بینید برنامه های نصب شده بر روی فلش شما در پنجره سمت چپ هستند (احتمالا شما به جز برنامه اول (Launchpad Tour) برنامه دیگری ندارید، البته بعضی از فلش ها از اول بر روی خودشان چند برنامه دارند، مثلا فلش Transcend 4GB برای 2 سال آنتی ویروس McAfee دارد. در پنجره سمت راست به ترتیب از بالا به پایین گزینه های "دیدن درایو فلش"، " تنظیمات"، " افزودن برنامه"، "راهنما و پشتیبانی" و در آخر " تنظیمات امنیتی" را می بینید. در قسمت سمت چپ، پایین صفحه گزینه "Download Programs" را می بینید که اگر برروی آن کلیک کنید یک پنجره جدید به شکل زیر باز می شود که به سایت u3.com وصل است؛

some u3 programs

از این طریق می توانید مستقیم برنامه هایی را که مورد نظرتان است انتخاب کنید؛ بقیه کار بر عهده خود u3 است، برنامه مورد نظر شما را دانلود و نصب می کند و شما به راحتی می توانید از آن بر روی هر کامپیوتری استفاده کنید. راه دیگری هم برای نصب برنامه ها برروی فلش وجود دارد، بر روی Add Programs از پنجره سمت راست کلیک کنید و سپس گزینه Install from my computer را انتخاب کنید، حالا برنامه ای را که از قبل دانلود کرده اید و برروی کامپیوترتان است را انتخاب کنید(با پسوند u3p) و برنامه نصب می شود. مطلب دیگر اینکه فراموش نکنید که قبل از خارج کردن فلش از کامپیوترتان گزینه Eject را بزنید، چون در غیر این صورت ممکن است اطلاعاتی را از دست بدهید و شاید هم به فلشتان صدمه بزنید.

در قسمت بعد به "معرفی برخی از برنامه های مطابق با U3" خواهم پرداخت.

____________________________________________

در همین وبلاگ بخوانید: چگونه در گوگل بهتر و سریعتر جستجو کنیم؟

۴ نظر:

  1. با سلام
    وب‌سایت جالبی دارید٬ به فهرست فیدها اضافه کردم
    منم از یو ۳ استفاده میکردم حیف که گم شد. از همه بهتر قابلیت رمزبندی کردن یو‌اس‌بی بود.

    پاسخحذف
  2. خیلی ممنون. بله قابلیت رمزبندی اون هم خیلی جالبه.

    پاسخحذف
  3. با عرض سلام خدمت پیام عزیز
    وبلاگ بسیار خوبی داری
    لینک شما رو قرار دادم
    موفق و موید باشید.

    پاسخحذف
  4. با تشکر، من هم سایت شما را در لینکدونی قرار دادم.
    موفق باشید.
    پیام

    پاسخحذف

توجه:

در حال حاضر انگیزه و فرصت چندانی برای پاسخگویی به سوالات ندارم، لطفا سوال نپرسید و اگر کامنتی می‏گذارید لطفا پیغام تشکر باشد! :)

ممنون

با ایمیل مطالب جدید این وبلاگ را دریافت کنید:

توضیحات:
بعد از ثبت نام کردن ایمیل‏تان، مطالب جدید این وبلاگ که نوشته‏های من است (به اضافۀ لیستی از مطالبی که من روزانه می‏خوانم و به نظرم جالب و مفید هستند) را تقریبا بطور روزانه دریافت خواهید کرد.
روش:
ابتدا ایمیل خود را در مستطیل سفید وارد کنید، سپس بر روی دکمه "عضویت" کلیک کنید. کمی صبر کنید، پنجره‏ای باز می‏شود. در مستطیل سفید پایین آن پنجره کدی که بالای آن نوشته شده است را وارد کنید و بر روی دکمۀ کنار آن کلیک کنید.

توسط FeedBurner

مطالب پرطرفدار این وبلاگ در 30 روز گذشته:

Web Statistics