جستجو

اگر از دروپال استفاده می‌کنید

اگر از سامانه‌ی مدیریت محتوای دروپال برای ساختن سایت استفاده می‌کنید، از دروپال کار هم دیدن فرمایید

۱۳۸۷ بهمن ۹, چهارشنبه

SEABOB در نمایشگاه تجهیزات ورزشی تهران

دو روز پیش بازدید کوتاهی داشتم از هفتمین نمایشگاه تجهیزات ورزشی واقع در مرکز آفرینش های هنری، از مشکلات نمایشگاه مانند گرم بودن سالن ها و جدا شدن موکت ها (که ممکن بود باعث زمین خوردن افراد شود) که بگذریم، فوایدی هم داشت، مثلا متوجه شدم که 15 سال است که در ایران فدراسیون بیس بال داریم (که البته 8 سال است به صورت جدی فعالیت می کند).

از اینها که بگذریم، در نمایشگاه با وسیله بسیار جالبی آشنا شدم، عکسی که در بالا مشاهده می کنید را در نمایشگاه از SEABOB گرفتم که قیمت آن 23 میلیون تومان است!

از قیمت سرسام آور آن که بگذریم، وسیله نقلیه بسیار جالبی است، می تواند تا 40 متر به زیر آب برود و یکی از مدل های آن می تواند تا 22 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد.

اطلاعات بیشتر را در سایت رسمی SEABOB بیابید.

خبری راجع به افتتاح هفتمین نمایشگاه تجهیزات ورزشی در فیرنا.

* پ.ن. آیا کسی می داند راه حل اینکه نوشته ها در فید به رنگ سفید نمایش داده نشوند چیست؟

۷ نظر:

  1. در پینوشت سوال کرده ام "آیا کسی می داند راه حل اینکه نوشته ها در فید به رنگ سفید نمایش داده نشوند چیست؟"
    خود سوال به رنگ درستی در فید نمایش داده می شود! فکر می کنم این اشکالات از تغییراتی است که گوگل در فیدبرنر می دهد.

    پاسخحذف
  2. شاید باید رنگ فونت اصل خودت رو از سفید به رنگی مثل خاکستری تغییر بدی؟

    پاسخحذف
  3. فرشاد خان، ممنون از پیشنهادتون.
    اینکار را امتحان کرده ام. اگر رنگ فونت را خاکستری کنم نه در وبلاگ به خوبی نمایش داده می شود و نه در فید.

    پاسخحذف
  4. پیام جان ممنون از کامنتت و لینک اون گیگاپانهای فوق العاده... خوشحالم که وبلاگ و فوتوبلاگ خوبتو پیدا کردم! در مورد رنگ فید من خیلی وقته بلاگ اسپات کار نکردم ولی قالب جدای فید اگه داره اونجا رو چک کن.

    پاسخحذف
  5. پیام جان ممنون از ایمیلت و لینکت. شما رو به گوگل ریدرم (که بلاگرولم هم هست) اضافه کردم.

    پاسخحذف
  6. گندش بزنن این فیدبرنر رو با این اشاللای اعصاب خوردکنش.
    23 میلیون بدیم اونوقت 22 کیلومتر آب از کجا بیاریم که یه ساعت توش تفریح کنیم؟؟

    پاسخحذف
  7. امروز رنگ فید درست شد. ممنون از همه دوستان.

    پاسخحذف

توجه:

در حال حاضر انگیزه و فرصت چندانی برای پاسخگویی به سوالات ندارم، لطفا سوال نپرسید و اگر کامنتی می‏گذارید لطفا پیغام تشکر باشد! :)

ممنون

با ایمیل مطالب جدید این وبلاگ را دریافت کنید:

توضیحات:
بعد از ثبت نام کردن ایمیل‏تان، مطالب جدید این وبلاگ که نوشته‏های من است (به اضافۀ لیستی از مطالبی که من روزانه می‏خوانم و به نظرم جالب و مفید هستند) را تقریبا بطور روزانه دریافت خواهید کرد.
روش:
ابتدا ایمیل خود را در مستطیل سفید وارد کنید، سپس بر روی دکمه "عضویت" کلیک کنید. کمی صبر کنید، پنجره‏ای باز می‏شود. در مستطیل سفید پایین آن پنجره کدی که بالای آن نوشته شده است را وارد کنید و بر روی دکمۀ کنار آن کلیک کنید.

توسط FeedBurner

مطالب پرطرفدار این وبلاگ در 30 روز گذشته:

Web Statistics