جستجو

اگر از دروپال استفاده می‌کنید

اگر از سامانه‌ی مدیریت محتوای دروپال برای ساختن سایت استفاده می‌کنید، از دروپال کار هم دیدن فرمایید

۱۳۸۷ مرداد ۲۱, دوشنبه

یو3 (U3) چیست؟

u3

U3 LLC یک سرمایه گذاری مشترک است که توسط SanDisk و شرکت های تابعه آن حمایت می شود. U3 مسئول توسعه یک برنامه اختصاصی مربوط به سیستم عامل ویندوز مایکروسافت است. این برنامه ها به طور مستقیم از داخل یک فلش USB قابل اجرا هستند. (یعنی نیازی به نصب کردن آنها به روی کامپیوتر نیست). این برنامه ها اجازه دارند فایل هایی را برروی کامپیوتر میزبان بریزند و یا اصلاعاتی را بر روی آن ثبت کنند، اما این اطلاعات باید به محض خارج شدن فلش از کامپیوتر پاک شوند. در عوض تغییرات و تنظیمات ایجاد شده در برنامه های داخل فلش در خود فلش ذخیره می شوند تا به کاربر این اجازه را بدهند که در آینده بر روی کامپیوتر دیگری با همان تنظیمات گذشته کار کند.

فلش هایی که مشخصات برنامه های U3 را دارند U3 Smart Drive نامگذاری شده اند. "U3 Smart Drive" ها با فلش های USB معمولی متفاوتند به دلیل اینکه بر روی آنها از قبل برنامه اجرای U3 نصب شده است، این برنامه منو شروع سیستم عامل ویندوز را شبیه سازی می کند و نصب برنامه ها را برروی فلش کنترل می کند.

منبع: http://en.wikipedia.org/wiki/U3

_______________________________________

در قسمت بعد به "شروع کار با فلش U3" خواهیم پرداخت.

۴ نظر:

  1. خیلی جالب بود کلا سایت مفیدی داری
    با اجازه تون بهش لینک دادم
    www.kamibia.com
    شاد باشی

    پاسخحذف
  2. ممنونم کامی جان.

    پاسخحذف
  3. مرسی عزیزم راستش تا امروز جی میل نداشتم امروز به کمک تو درست کردم راستی من 20 سالمه ولی متاسفانه 2 ماه بیشتر نیست که کامپیوتر(اینترنت) یاد گرفتم چیزایی که میدونی به درد من و امسال من میخوره بفرست راستی میدونم که کنجکاو شدی قبلا برا چی از اینترنت استفاده نمی کردم راستش بابام یه شیخ 69 سالس و اینقدر بهم میگفت که اینترنت بده که منمیترسیدم اسمشو بیارم ولی.......

    پاسخحذف
  4. با سلام
    و با تشکر از مطالب مفیدتان
    www.enheraf.mihanblog.com

    پاسخحذف

توجه:

در حال حاضر انگیزه و فرصت چندانی برای پاسخگویی به سوالات ندارم، لطفا سوال نپرسید و اگر کامنتی می‏گذارید لطفا پیغام تشکر باشد! :)

ممنون

با ایمیل مطالب جدید این وبلاگ را دریافت کنید:

توضیحات:
بعد از ثبت نام کردن ایمیل‏تان، مطالب جدید این وبلاگ که نوشته‏های من است (به اضافۀ لیستی از مطالبی که من روزانه می‏خوانم و به نظرم جالب و مفید هستند) را تقریبا بطور روزانه دریافت خواهید کرد.
روش:
ابتدا ایمیل خود را در مستطیل سفید وارد کنید، سپس بر روی دکمه "عضویت" کلیک کنید. کمی صبر کنید، پنجره‏ای باز می‏شود. در مستطیل سفید پایین آن پنجره کدی که بالای آن نوشته شده است را وارد کنید و بر روی دکمۀ کنار آن کلیک کنید.

توسط FeedBurner

مطالب پرطرفدار این وبلاگ در 30 روز گذشته:

Web Statistics