جستجو

اگر از دروپال استفاده می‌کنید

اگر از سامانه‌ی مدیریت محتوای دروپال برای ساختن سایت استفاده می‌کنید، از دروپال کار هم دیدن فرمایید

۱۳۸۷ شهریور ۵, سه‌شنبه

مراحل کار با گیگاپن

در مطلب گذشته از سری مطالب گیگاپنی(مرتبط با گیگاپن) توضیح دادم که گیگاپن چیست، حال وقت آن رسیده که مراحل کار با گیگاپن را توضیح دهم.


در کل کار با گیگاپن را می توان به 4 قسمت تقسیم نمود:


1. سیاحت کنید

همین الان شما می توانید سفر خود را در عکس های گیگاپن شروع کنید و در آنها به اکتشاف بپردازید، فقط کافی است به سایت گیگاپن بروید و به مشاهده عکس ها بپردازید، شما به راحتی می توانید در عکس ها زوم کنید و چیزهای جدیدی پیدا کنید که امکان دارد عکاس آن هم از آنها بی خبر باشد. (جدیدترین عکس های گیگاپن - معروفترین عکس های گیگاپن)


2. کشف کنید!

به محض اینکه در سایت گیگاپن ثبت نام کنید می توانید به اکتشاف بپردازید، اما چگونه؟ شاید بپرسید فرق این مرحله با سیاحت چیست. پس از ثبت نام در گیگاپن شما می توانید یافته های خود را ثبت کنید (با snapshot ها) و آنها را به اشتراک بگذارید، و می توانید نظرات خود را در مورد عکس ها یا snapshot های دیگران بیان کنید.


3. خلق کنید

پایه ی رباتیک گیگاپن به زودی خواهد آمد، این پایه به شما اجازه می دهد که با استفاده از دوربین ساده دیجیتال خود عکس ها گیگاپیکسلی بگیرید، اگر مایلید در این مورد اطلاعات به روز داشته باشید در اینجا ثبت نام کنید.

استفاده از پایه ی گیگاپن تنها یکی از راههای خلق عکس های گیگاپن است، اگر شما دوربین مناسب و سه پایه دارید با کمی تمرین و کسب تجربه می توانید عکس های گیگاپن خلق کنید.


4. به اشتراک بگذارید

اگر در سایت گیگاپن ثبت نام کرده اید، پس از خلق عکس های گیگاپن (پانوراما های بالای 50 مگاپیکسل) می توانید آنها را برروی سایت آپلود کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید. برای به آپلود عکس ها، گیگاپن برنامه ای به نام GigaPan Uploader دارد که پس از ثبت نام می توانید آنرا به صورت رایگان دانلود و استفاده کنید.


منبع: the gigapan process

_________________________________________

در PayamSpot در همین رابطه بخوانید:

-----> پروژه گیگاپنیزاسیون ایران

-----> نحوه مشاهده عکس های گیگاپن برروی گوگل ارث

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:

در حال حاضر انگیزه و فرصت چندانی برای پاسخگویی به سوالات ندارم، لطفا سوال نپرسید و اگر کامنتی می‏گذارید لطفا پیغام تشکر باشد! :)

ممنون

با ایمیل مطالب جدید این وبلاگ را دریافت کنید:

توضیحات:
بعد از ثبت نام کردن ایمیل‏تان، مطالب جدید این وبلاگ که نوشته‏های من است (به اضافۀ لیستی از مطالبی که من روزانه می‏خوانم و به نظرم جالب و مفید هستند) را تقریبا بطور روزانه دریافت خواهید کرد.
روش:
ابتدا ایمیل خود را در مستطیل سفید وارد کنید، سپس بر روی دکمه "عضویت" کلیک کنید. کمی صبر کنید، پنجره‏ای باز می‏شود. در مستطیل سفید پایین آن پنجره کدی که بالای آن نوشته شده است را وارد کنید و بر روی دکمۀ کنار آن کلیک کنید.

توسط FeedBurner

مطالب پرطرفدار این وبلاگ در 30 روز گذشته:

Web Statistics