جستجو

اگر از دروپال استفاده می‌کنید

اگر از سامانه‌ی مدیریت محتوای دروپال برای ساختن سایت استفاده می‌کنید، از دروپال کار هم دیدن فرمایید

۱۳۸۸ دی ۲۲, سه‌شنبه

چگونه سوالات و جواب‏های امنیتی را در یاهو تغییر دهیم؟

چگونه سوالات و جواب‏های امنیتی را در یاهو تغییر دهیم؟

(آموزش مرحله به مرحله)

لوگوی یاهو

برای عوض کردن سوال و جواب امنیتی (Security Question & Answer) در اکانت/ایمیل یاهو مراحل زیر را طی کنید:

1. به صفحه‏ی یاهومیل/ایمیل یاهو بروید، نام‏کاربری(Username) و کلمه‏ی‏عبور(Password) خود را وارد کنید، بر روی دکمه‏ی Sign In کلیک کنید؛ تا وارد ایمیل یاهو خود شوید.

2. بالا سمت چپ صفحه‏ی ایمیل، بر روی اسم‏تان کلیک کنید، پنجره‏ی کوچکی باز می‏شود، بر روی Account Info کلیک کنید.

بر روی Accout Info کلیک کنید

3. با کلیک بر روی Account Info صفحه‏ی جدیدی برای شما باز می‏شود. کلمه‏ی‏عبور/پسورد خود را وارد کنید و Sign In را بزنید.

4. در صفحه‏ی جدید، بر روی لینک Update password-reset info کلیک کنید.

Update password-reset info

5. در این مرحله، بر روی Change Questions and Answers کلیک کنید.

Change Question and Answers

6. حالا، سوالات و جواب‏های جدید موردنظرتان را انتخاب کنید. سپس بر روی Save کلیک کنید. مثال:

سوالات و جواب‏های امنیتی جدید را بنویسید و Save را بزنید

7. کمی صبر کنید تا تغییرات ذخیره شود …

حالا بر روی دکمه‏ی Done کلیک کنید.

Done

حالا می‏توانید با خیال راحت صفحه‏ی جاری را ببندید، سوالات و جواب‎های امنیتی شما تغییر کرده‏اند. ایمیلی برای شما (از طرف یاهو) ارسال می‏شود تا این تغییرات را به شما اطلاع دهد.

__________________________________________________

در همین وبلاگ بخوانید:

پاسخ به برخی سوالات در مورد ایمیل یاهو - قسمت اول

پاسخ به برخی سوالات در مورد ایمیل یاهو - قسمت دوم

اولین افزونه فارسی برای گوگل کروم

۳۱ نظر:

  1. سلام.
    وبلاگ بسیار خوبی دارید.وبنده استفاده بسیار بردم.ممنون
    ی سوال؟
    برای تغیر نام در یاهو چه باید کرد؟
    یعنی قسمتی ه نوشته شدهname وبرای مثال شما نام خودرا پیام رحمانی وارد کرده اید .چگونه می توان تغیر داد؟
    بازم ممنون

    پاسخحذف
  2. سلام دوست عزیز،
    در قسمت‏های مختلفی می‏توان نام را عوض کرد. حالتی که من در پایین توضیح می‏دهم نامی را عوض می‏کند که اگر شما برای فردی ایمیل بفرستید می‏بیند:
    1. وارد ایمیل یاهوتون بشوید.
    2. بالا سمت راست صفحه بر روی Options کلیک کنید، و بعد بر روی Mail Options کلیک کنید. صبر کنید تا صفحه جدید باز شود.
    3. در ستون سمت چپ، بر روی Accounts کلیک کنید. سپس بر روی add or edit an account کلیک کنید.
    4. پنجره جدیدی باز می‏شود، بر روی دکمه Edit کلیک کنید.
    5. در قسمت From name نام خود را عوض کنید.
    6. پایین صفحه سمت چپ دکمه Save را بزنید تا تغییرات ذخیره شود. می‏توانید پنجره جدید را ببندید.
    لطفا اگر به هدفتون رسیدید به من خبر بدید.
    موفق باشید،
    پیام رحمانی

    پاسخحذف
  3. با سلام خدمت شما،
    من هر كاري ميكنم نميتونم گزينه Update password-reset info رو در ايميلم پيدا كنم و همه ي موارد هست به جز اين يكي،ميشه بگيد از كجا ميتونم پيداش كنم يا مورد ديگه اي رو به جاي اين گزينه بايد بزنم؟
    با تشكر.

    پاسخحذف
  4. سلام دوست عزیز،
    مراحل را با دقت به همان شکلی که گفته شده طی کنید، آن نوشته باید همانجا باشد که گفته‏ام.
    موفق باشید،
    پیام رحمانی

    پاسخحذف
  5. منو یادت می یاد صبا
    saba333.blogfa.com
    طو قسمت لینکستانت قرار دارم همون اول ها که شروع به وبلاگ نویسی می کردی یادته

    وبلاگتو دیدم واقعا خوبه کاربران زیادی رو به وبگاهت جذب کردی
    خواستم یه سلامی عرض کرده باشم و همچنین اگه برات مقدور باشه لینک صبای منو به این آدرس تغییر بده متاسفانه مدیریت بلگفا بدون اطلاع قبلی قالب منو بدون اجازه تغییر داد و کل وبلاگو بهم زد منم تصمیم گرفتن با خرید نام دامنه و فعالیت در میهن بلاگ کارمو دوباره شروع کنم با موضوعی جدید
    آدرس سایتم اینه
    2new.ir
    سایت جالبه خالی از لطف نیست
    منتظرم

    پاسخحذف
  6. بله دوست عزیز، شما رو کاملا یادم هست.
    متوجه این قضیه شدم، در وبلاگتون مطلب را خوانده بودم، خیلی متاسفم.
    من لینک وبلاگ جدید رو جایگزین کردم، لطفا شما هم از وبلاگ جدید به وبلاگ من لینک بدهید.
    موفق باشید،
    پیام رحمانی

    پاسخحذف
  7. خواهش می‏کنم مهدی جان. ممنون از شما.

    پاسخحذف
  8. ممنون کار منو خیلی راه انداخت

    پاسخحذف
  9. خواهش می‏کنم دوست عزیز. ممنون از نظرتون.

    پاسخحذف
  10. سلام. IDوPASSWORDمو فراموش کردم چطور میتونم پیداش کنم

    پاسخحذف
  11. سلام دوست عزیز،
    برای بدست آوردن پسوردتون مراحل زیر را طی کنید، امّا قبل از آن 2 مرحله اوّل از مراحل زیر را طی کنید و بعد I forgot my Yahoo! ID را تیک بزنید و بر روی دکمۀ Next کلیک کنید و باقی مراحل را طی کنید. بهتر است که آی‏دی تون رو سعی کنید به‏یاد بیارید یا از فردی که قبلا به او ایمیل زده‏اید آی‏دی‏تون رو سوال کنید.

    1. به آدرس http://mail.yahoo.com بروید.
    2. در ستون سمت راست بر روی لینک I can’t access my account کلیک کنید.
    3. در صفحۀ بعد گزینۀ I forgot my password را تیک بزنید و بر روی دکمۀ Next کلیک کنید.
    4. در صفحۀ بعد، روبروی My Yahoo! ID is آدرس ایمیل یاهوتون رو بنویسید و روبروی Enter the code shown کدی که داخل مستطیل پایین آن است را بنویسید. دکمۀ Next را بزنید.
    5. اگر ایمیل جایگزین‏تون رو یادتون هست، روبروی My alternative email is آن را بنویسید و Next را بزنید، درغیراین‏صورت گزینۀ I can't access any of the above را تیک بزنید و Next را بزنید.
    6. اگر از ایمیل جایگزین استفاده کنید که پسوردتون به ایمیل دوّم/جایگزین‏تون ارسال میشه، اگر از گزینه دوم استفاده کنید باید در مرحله بعد پاسخ به سوالات امنیتی را به ترتیب بنویسید (آنهایی که زمان ساختن ایمیل انتخاب کرده بودید) تا پسوردتون رو یاهو به شما نشون بده.

    پاسخحذف
  12. salam aghaye rahmani.man tu marhaleye 3 pasword ro vared kardam vali oon chizi ke tu marhale 4 neveshtid ro peyda nakardam.chikar konam?
    yousefi.

    پاسخحذف
  13. خانم/جناب یوسفی،
    من الآن دوباره امتحان کردم، نباید مشکلی باشه.
    دوباره امتحان کنید.
    موفق باشید.

    پاسخحذف
  14. man dobare emtahan kardam vali bazam chizi reyda nashod.hala migin chikar konam?
    momkene aslan soale amniyati baraye paseordam nadashte basham?
    be nazare shoma dalilesh chi mitune bashe?
    albate shayad age axaye rahnamaye shoma baz mishod mitunestam peyda konam
    gar che motmaenam hameye marahelo dorost pish raftam.

    پاسخحذف
  15. لود نشدن عکس‏ها هم از الطاف دوستان فیلترچی است.
    فکر نمی‏کنم ممکن باشه.
    وقتی که مرحله 3 تمام می‏شود به چه صفحه‏ای می‏رود؟ چه نوشته‏هایی آنجا هست؟

    پاسخحذف
  16. vaghti ke marhale 3 tamum mishe mire tuye safheei ke balash hamun account info neveshte shode.
    in safhe az chand kadre mojaza tashkil shode.
    ke onvane har ghesmat ine:
    kadre 1:profile information
    kadre 2:sign-in and security
    kadre 3:account settings
    kadre 4:notifications and subscriptions
    ke albate neveshtehaye tushun az nazare man hich tanasobi ba tozihate shoma nadare.
    hala nazare shoma chiye?

    پاسخحذف
  17. خب تا اینجای کار که درسته.
    در کادر (Sign-In and Security) مگر دومین نوشته "Update password-reset info" نیست؟ اگر نیست، حالا بگویید در آن کادر چه نوشته‏هایی هست؟

    پاسخحذف
  18. avalin neveshte ine ke:chang your pasword
    va2:createa sign-in seal
    va3:manage/create your openid
    va4:manage apps andwebsite connection
    va5:change sign-insetting
    faghat hamin 5 taro dashe.

    پاسخحذف
  19. خیلی جالبه! شما دقیقا دومین گزینه رو ندارید، یعنی من اینجا 6 گزینه دارم و شما 5 گزینه دارید! نمی‏دونم، شاید چون زمان ساختن ایمیل مثلا ایمیل دوم وارد نکرده‏اید یا اصلا سوال و جواب امنیتی انتخاب نکرده‏اید اینطوری است. سرچ هم کردم براتون به جوابی نرسیدم.
    اگر ایمیل دیگه‏ای بجز این ایمیل دارید، پیشنهاد می‏کنم همانجا یکم بالاتر Update password-reset info را بزنید و ایمیلتون رو اضافه کنید (روبروی Email 1) شاید اون گزینه رو که ندارید اضافه بشه.
    موفق باشید.

    پاسخحذف
  20. chera etefaghan tuye hamun safhe emaile dovom yani emaile hamun kasi ke soalo baram gozashte ham kenare emaile man hast.
    baraye hamin motmaenam ke soale amniyati ham daram.hala be nazare shoma dalileesh chiye ke man in gozine ro nadaram?
    yani mamkeno dastkari shode bash?

    پاسخحذف
  21. rasti ye chize dige ham hast yeki do ruze tu safhe yahoo messengeram joloye esme khodamneveshte:
    profile updated info...
    dalilesh chiye?

    پاسخحذف
  22. خب، شما الآن آدرس ایمیل اون فرد رو حذف کنید دیگه فکر می‏کنم مشکل امنیتی نباشه که بخواهید نگران باشید، آدرس ایمیل اون فرد رو پاک کنید و اگر خودتون ایمیل دیگری دارید اون رو بجاش بنویسید، اگر روزی پسوردتون رو فراموش کنید یا اتفاق دیگری بیفتد یاهو می‏تواند پسورد شما را به ایمیل دیگر شما ارسال کند.
    موفق باشید.

    پاسخحذف
  23. salam aghaye rahmani .
    kheyli az rahnamayitun motshakeram.
    man bad az oon etefagho oon dargiriha tasmim gereftam ye emaile dige baraye khodam dorost konam .
    ke albate oonam be komake shoma surat gereft.
    baraye hameye rahnamayiha va komakhaye shoma azatumn mamnunam va be khatere hameye zahamati ke behetun dadam ozrkhahi mikonam.
    man yousefi hastam .hamun kasi ke tu in chand ruze akhir tu aksar bakhshha bahatun ertebat dashtam. va vaghan tu in modat az vojoodetun bahremand shodam.
    omidvaram ke hamishe movafagho paydar bashin.
    khodanegahdar

    پاسخحذف
  24. خواهش می‏کنم خانم/جناب یوسفی. خوشحالم که تونستم کمکی بکنم. و ممنون از این پیغام.
    ایمیل نو مبارک.
    موفق باشید،
    پیام رحمانی

    پاسخحذف
  25. سلام میخام آدرس ایمیل جایگزین پنهان کنم چطور این کار ر بکنم مرسی و چطور پاکش کنم. کژدم

    پاسخحذف
  26. سلام دوست عزیز.
    منظورتون رو از پنهان کردن متوجه نشدم.

    پاسخحذف
  27. سلام اقا پیمان اینفو رو میخام هیدن کنم و ایمیلی که واسه اینفو میدم میخام هیدن باشه.کژدم مر30

    پاسخحذف
  28. سلام دوست عزیز،
    متاسفانه منظورتون رو درست متوجه نشدم. لطفا بیشتر توضیح بدید.

    پاسخحذف
  29. سلام.نمیدونم سوالم تکراریه یا نهواگه هست عذر می خواهم.من پسوورد ای دیم یادم رفته..و جواب یکی از سوالهای امنیتیم رو هم همین طور..چیکار کنم؟ کمکم کنید:(

    پاسخحذف
  30. mehran_rahimi99@yahoo.com۲۷/۷/۹۱ ۰۱:۵۹

    سلام من برای وارد شدن به ایمیلم یوزرنیم و پسوردرو درست وارد میکنم ولی از من سوال امنیتی میپرسه که جواب میدم ولی میگه اشتباهست چطور میتونم جوابی که چند سال پیش داد رو پیدا کنم در غیر اینصورت نمیتونم به ایمیلهام دسترسی داشته باشم ممنون میشم کمکم کنید.

    پاسخحذف

توجه:

در حال حاضر انگیزه و فرصت چندانی برای پاسخگویی به سوالات ندارم، لطفا سوال نپرسید و اگر کامنتی می‏گذارید لطفا پیغام تشکر باشد! :)

ممنون

با ایمیل مطالب جدید این وبلاگ را دریافت کنید:

توضیحات:
بعد از ثبت نام کردن ایمیل‏تان، مطالب جدید این وبلاگ که نوشته‏های من است (به اضافۀ لیستی از مطالبی که من روزانه می‏خوانم و به نظرم جالب و مفید هستند) را تقریبا بطور روزانه دریافت خواهید کرد.
روش:
ابتدا ایمیل خود را در مستطیل سفید وارد کنید، سپس بر روی دکمه "عضویت" کلیک کنید. کمی صبر کنید، پنجره‏ای باز می‏شود. در مستطیل سفید پایین آن پنجره کدی که بالای آن نوشته شده است را وارد کنید و بر روی دکمۀ کنار آن کلیک کنید.

توسط FeedBurner

مطالب پرطرفدار این وبلاگ در 30 روز گذشته:

Web Statistics