جستجو

اگر از دروپال استفاده می‌کنید

اگر از سامانه‌ی مدیریت محتوای دروپال برای ساختن سایت استفاده می‌کنید، از دروپال کار هم دیدن فرمایید

۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۹, چهارشنبه

دسترسی آسان به برنامه‏ها در ویندوز 7

دسترسی آسان به برنامه‏ها در ویندوز 7

(مشاهدۀ عکس در اندازه اصلی)

اگر شما هم به ویندوز 7 (هفت) کوچ کرده‏اید حتما متوجه شده‏اید که نوار ابراز (Taskbar) تغییراتی داشته است. به خوب یا بد بودن این تغییرات کاری ندارم، امّا دیگر قرار دادن میانبر (Shortcut) برای تمام برنامه‏هایی که قصد دارید دم دست‏تان باشد در نوار ابزار معنی ندارد (مخصوصا اگر معمولا برنامه‏های زیادی بر روی کامپیوترتان نصب دارید).

چند ماه پیش توسط دوست عزیزم سروش.و با یک قابلیت جالب برنامۀ Software Informer – که کار اصلی آن مطلع کردن شما از وجود نسخه‏های جدید برنامه‏ها است – آشنا شدم. بعد از نصب برنامه (و اگر لازم باشد یک restart)، زمانی که شما بر روی لوگوی ویندوز کلیک راست (Right Click) کنید پنجره‏ای باز می‏شود که میانبر به تمام برنامه‏های شما آنجا وجود دارد؛ می‏توانید خیلی راحت هر کدام را که مایلید اجرا کنید.

آخرین نسخۀ برنامۀ Software Informer را می‏توانید مستقیما از اینجا دانلود کنید.

شما راه بهتری سراغ دارید؟

__________________________________________________

در PayamSpot بخوانید:

Lingoes: دیکشنری رایگان برای کامپیوتر شما

هفت مدل سه‏بعدی ایرانی بر روی گوگل ارث

عکس پانوراما گیگاپن 1724 مگاپیکسلی از پارک ملت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:

در حال حاضر انگیزه و فرصت چندانی برای پاسخگویی به سوالات ندارم، لطفا سوال نپرسید و اگر کامنتی می‏گذارید لطفا پیغام تشکر باشد! :)

ممنون

با ایمیل مطالب جدید این وبلاگ را دریافت کنید:

توضیحات:
بعد از ثبت نام کردن ایمیل‏تان، مطالب جدید این وبلاگ که نوشته‏های من است (به اضافۀ لیستی از مطالبی که من روزانه می‏خوانم و به نظرم جالب و مفید هستند) را تقریبا بطور روزانه دریافت خواهید کرد.
روش:
ابتدا ایمیل خود را در مستطیل سفید وارد کنید، سپس بر روی دکمه "عضویت" کلیک کنید. کمی صبر کنید، پنجره‏ای باز می‏شود. در مستطیل سفید پایین آن پنجره کدی که بالای آن نوشته شده است را وارد کنید و بر روی دکمۀ کنار آن کلیک کنید.

توسط FeedBurner

مطالب پرطرفدار این وبلاگ در 30 روز گذشته:

Web Statistics